Könyvajánló - Tudatos testtartás - a módszer, amit minden 35 feletti nőnek ismernie kell

#kedvezmeny A múltkori játék során, amikor ezt a könyvet lehetett megnyerni, olyan sokat írtátok, hogy ha nem nyertek, akkor is megveszitek, így Vera Balatoni-Huber felajánlott 15% kedvezményt!

Az IVANYIO15 kód használatával 15% kedvezmény a Tudatos Testtartás könyv/csomag és a Tudatos Testtartás Online Tanfolyamok árából a www.tudatostesttartas.hu oldalon.


Biztos nem volt véletlen, mert nincsenek véletlenek, ugye, hogy kaptam egy tartásjavító kézikönyvet Balatoni-Huber Verától a nyáron.


Na még egy tudatos valami, mondtam magamnak, hiszen 40 felett már annyi mindenre kell használni a tudatosságot, hogy kissé el is fáradunk benne.


Vera, aki több évtizede jóga oktató és spirálstabilizációs gerinctréner, érthetően és egyáltalán nem unalmasan vezet végig azon az úton, hogyan építsd be a mindennapjaidba egyfajta szokásként, hogy tudatosan tartsd magad megfelelően. Mert a rossz testtartás nem csak csúnya, hanem egészségtelen is.

Tudtad, hogy miket okozhat? Derék-, hát-, nyakfájást, súlyosabb betegségek kialakulását, esztétikai problémákat a has tájékán, alhasi szervek problémáit, stresszt, légzési nehézségeket.


De milyen a jó testtartás?


Nos, aki a "hasat be, mellet ki!" vagy valami hasonló dologra gondol, annak biztosan meg kell venni ezt a könyvet.


A megfelelő testtartás eléréséhez ugyanis kissé nehezebb az út, de mindenesetre hosszabb is, viszont megéri.


Vera elmondja, hogyan üljünk helyesen, hogyan dolgozzunk számítógéppel, hogyan vezessünk, hogyan aludjunk, hogyan mobilozzunk vagy hogy hogyan emeljünk.


Találunk a könyvben 20 tudatos testtartás gyakorlatot, és ahhoz is kapunk segítséget, hogy hogyan építsük be a tudatos testtartáshoz vezető lépéseket a mindennapi életünkbe, hogy szokássá váljon.


Dr. Bulyovszky István, plasztikai sebész a könyvben felhívja a figyelmet arra, hogy a megfelelő egyenes tartással és a gerincet stabilizáló belső izomzat megerősítésével és rendszeres karbantartásával megelőzhető lehet a hasplasztika.

"Az egészséges testtartás a test minden részére hatással bír. Plasztikai sebészeti szempontból a hasfal az, amit a gerinc legjobban befolyásol. A rossz testtartás megrövidíti a hasfalat, az ellazul és kevésbé -esztétikus, "pocakosabb" lesz. A lazaság fokozza a has bőrének lógását, ronthatja a meglévő hasi vagy köldöksérvet és kidomborítja az ernyedt középvonalat. A medencében tovább növelheti az alsó tartó izomzatra nehezedő nyomást. Ez gyakoribb vizelési ingerhez, hüvely "sérvhez", vagyis a hüvely falának lecsúszásához, előre eséséhez vezethet. "


A tudatos testtartás könyvben egy komplex módszert találsz arra, hogy a testtartásod megfelelő legyen.

További információ itt: https://tudatostesttartas.hu/





DSC_3796.jpg

Iványi Orsolya, Vichy Neovadiol Változókor nagykövet

Ha még többet szeretnél megtudni rólam, ide kattints!

Hírlevél

Köszönöm a feliratkozást!

  • Facebook
  • Instagram
  • YouTube